Administrație

Implementarea proiectului „Mall administrativ” / „Ghișeul unic”, prin:

  • Crearea unui centru de tip „ghișeu unic”, ce va oferi cetățenilor posibilitatea de a găsi în același loc reprezentanți ai tuturor serviciilor din Primăria Pitești și ai tuturor furnizorilor de utilități și servicii;
  • Digitalizarea tuturor serviciilor primăriei prin depunerea și obținerea online a tuturor documentelor cerute;
  • Reducerea birocrației și a timpilor de așteptare pentru orice fel de document;
  • Eliberarea autorizațiilor de construire online;
  • Instalarea unui sistem de scannere performante, la Registratură – Centrul de Informații pentru Cetățeni și în celelalte sedii ale Primăriei, care să ofere cetățeanului posibilitatea scanării oricărui document necesar pentru a facilita procedurile legale pe care acesta trebuie să le urmeze;
  • Implementarea unui sistem rapid de sesizare și soluționare a problemelor din oraș, prin aplicații smart (ex.: City Health, City App);
  • Introducerea unui sistem de bugetare participativă – alocarea unui procent din bugetul local anual pentru realizarea proiectelor propuse de piteșteni;
  • Introducerea unui cod de comportament al personalului din administrație în relația cu cetățenii.

Eficientizarea serviciilor de termoficare, cu facturi mai mici pentru piteșteni, prin:

  • Numirea unor manageri profesioniști la societatea de termoficare, eficienți în a o face profitabilă;
  • ModernizareaC. Termo Calor Confort S.A. și realizarea de investiții din bani europeni;
  • Realizarea unei centrale termice în cogenerare prin parteneriat public – privat;
  • Implementarea unui program amplu de anvelopare termică a blocurilor prin finanțări nerambursabile obținute de primărie.

Eficientizarea activității poliției locale, în folosul comunității;

Reorganizarea sistemului de colectare a gunoiului, prin:

  • Containere îngropate în tot orașul Pitești;
  • Colectarea selectivă a deșeurilor, cu beneficiul micșorării taxei de salubritate;
  • Informarea populației privind protecția mediului și avantajele reciclării;
  • Organizarea în fiecare zonă a unor puncte de colectare a deșeurilor reciclabile.

Creșterea semnificativă a gradului de curățenie stradală și întreținerea constantă a curățeniei la ghenele de gunoi.

Amenajarea Pădurii Trivale, pentru petrecerea timpului liber, prin:

  • Realizarea de trasee pentru bicicliști în Pădurea Trivale, în deplină armonie cu mediul;
  • Amenajarea de facilități de agrement și sport în Pădurea Trivale;
  • Sistematizarea zonei adiacente pârâului de lângă Grota Rece din Pădurea Trivale.

Implementarea unei strategii de urbanism europene, prin:

  • Realizarea unui nou Plan Urbanistic General al Piteștiului;
  • Aplicarea unei strategii de dezvoltare pe termen lung (elaborarea unui plan clar privind direcția în care vrem să meargă dezvoltarea orașului, atât din punct de vedere al infrastructurii, cât și al construcțiilor);
  • Introducerea unor reglementări clare privind arhitectura orașului și regulile de construire și culoare.

Creșterea investițiilor în spații verzi și locuri de joacă, prin:

  • Consultarea permanentă cu cetățenii privind locurile în care ar trebui amenajate noi spații verzi;
  • Identificarea, în spațiile dintre blocuri, a unor locuri pentru amenajarea de spații verzi și locuri de joacă, terenuri de sport, spații de socializare și recreere (cu mobilier urban, mese de tenis, ping-pong etc), precum și realizarea de investiții în spațiile verzi deja existente – zone de fitness, șah, table, mici terenuri de sport;
  • Menținerea locurilor de joacă sigure și curate pentru copii.

Realizarea unui proiect clar privind dezvoltarea unitară a unei zone metropolitane în jurul Piteștiului, prin:

  • Crearea unor parteneriate cu primăriile unităților administrativ-teritoriale limitrofe;
  • Elaborarea unei strategii de dezvoltare pe termen mediu și lung privind zona metropolitană;
  • Atragerea fondurile europene adresate special acestor zone metropolitane.